Google Ads – 5 rzeczy, o których musisz wiedzieć

Chcesz rozpocząć przygodę z Google Ads? Mam dla Ciebie 5 ciekawostek, które powinieneś znać.

Google Ads – Uruchamiaj i zatrzymaj kiedy chcesz

To wielka przewaga tej formy reklamowej – kampanię możesz uruchomić i zatrzymać w dowolnym momencie. To znaczy, że Twoje kampania może trwać kilka miesięcy, ale również kilka dni lub nawet godzin. Dlatego Google Ads świetnie sprawdza się w biznesach sezonowych, ale również tam gdzie potrzeba szybko pozyskać chętnych do jednorazowej akcji itp.

Google Ads – możesz przygotować ją samodzielnie

To chyba jedyna forma reklamowa, którą możesz przygotować sam. Nie mówię, że jest to proste, ale na pewno dużo łatwiejsze niż przygotowanie i ogarnięcie kampanii reklamowej w telewizji, radio czy prasie. W ostateczności większość przedsiębiorców oddaje jednak prowadzenie kampanii profesjonalnej agencji – chociażby z braku czasu, ale warto wiedzieć, że w razie czego możesz ten temat podjąć na własną rękę. \

Google Ads – nie tylko reklamy tekstowe

Wiele osób koajrzy Google AdWords z reklam tekstowych w wyszukiwarce. Tymczasem Google Ads to również reklamy graficzne. Idealne zwłaszcza dla e-commerce, bo dają możliwość pokazania konkretnego produktu ze zdjęciem, ceną i opisem. To idealny sposób, by zaprezentować swój asortyment.

Google Ads – nie tylko dla dużych

Google Ads to jedna z nielicznych form reklamowych, które są idealnie dla wszystkich. I nie jest to żaden utarty frazes – naprawdę tak jest. To idealnie narzędzie również dla małych biznesów, które nie mają wielkich budżetów reklamowych. Gdy prowadzisz niewielki lokalny biznes, i zależy Ci by dotrzeć do potencjalnych klientów z najbliższej okolicy nie ma lepszego i tańszego (!) sposobu by do nich dotrzeć niż Google Ads.

Google Ads – najskuteczniejsza forma pozyskiwania klientów

Pomyśl co najbardziej cię wkurza w reklamach internetowych. Pewnie to, że jest ich dużo i są nachalne. Z Google Ads jest inaczej. One w ogóle nie są traktowane jak reklamy. Zauważ, że pojawiają się dopiero wtedy gdy wpiszesz do google zapytanie. Jest to więc odpowiedź na Twoje potrzeby. Dlatego właśnie Google Ads jest tak skuteczna.